Populära inlägg

2010-11-19

VARFÖR FÅR INTE AML-OFFER SIN MEDICIN? Dags att behandla Ceplene fair!

Svaret är:
Dumheten och prestige och spridande av desinformation som skall främja vad
ryktesspridning och nedsvärtande av sak och person alltid bygger på:Formulera sig har sitt pris. Men i fallet Pfenix existerar inga elakhetens fula trynen. Killen har trott på auktoriteter utan att ens ha synat deras legitimation.Frågan hänger kvar: Är de auktoriteter som börssnackaren vill förfäkta? Så kan det gå.
----
Jag valde att efter en 51-årig raid därute i det som kallas Världen att knyta ihop säcken. Efter ett år låter de inre känslorna påskina att de ger mig rätt.
Jag hör hemma här.
Och ett järtecken var att jurymannen, som plockade ihop Julutställningen i världens vackraste gallerie - Arvika Konsthall - valde mig. Jag fick med min egen favorit - med namnet "Sinnena möts": den är målad i en peotisk klangfärg där figurerna draperar sig då de visar sina innersta känslor i mina skönaste färger.
Just den ville jag visa.
Men vi avrundar med efterlysningen:
"Varför får inte AML-offer sin medicin?"
Jag vet svaret och ska blottlägga styggelsen; Jag gick in i rollen som AML-drabbad (kan hända när som helst). Jag medlemstecknade mig på höga sjukhus till allmänna
hårt saluförd vård utlovandes "det senaste av behandlingsformer och mediciner som kan uppbringas i Englands sjukvård visade sig sorglig i nitsträvan att t ex
undkomma det nya läkemdlet vid AML /Acute Myloid Leukemi/.
I engelska regeringens skyltfönster och med hälsominister utan heder i kroppen. Pfenix, en reko kille som hamnar i Dark ends förföriska smicker, har sin, som han framhåller, berömde Oxfordoktor som så viktig, att han desperat vill ha ännu en bekräftelse från farbröderna KareBio och Pasquale. Nu vänder vindarna: Glashuset bågnar.

Thorwald

3 kommentarer:

  1. Den gubbe du pratar om är visserligen en av Storbrittaniens och väldens främsta forskare inom AML. Men men, vad vet han, nu hoppas vi på det bästa för Ceplene.

    SvaraRadera
  2. Pfenix...

    Så Du bara så där utan vidare får en sådan berömdhet att säga praktiskt taget noll men användbart ändå.
    Tydligen blåser snåla vindar över Burnett. Jag återkommer.
    Thorwald

    SvaraRadera
  3. Pfenix;
    Du låter snarast förhäxad av denne som Du anseer MEGA-utmålade
    World champ bland forskare och doktorer.

    Han visar inte samma respekt för Dig. I förrgår, samma dag Du mejlade honom - eller har datum ändrats i hans svar? - utan svär sig som en absolut anhängare av Ceplene och vännen KH. Vad betyder det stsöd som nu börjar radas upp för Ceplene för aktiekursen? Om Nu NP-1 får sin beskyddare och cirka 15 milj dollars i upfront?
    Och varför öser du inte på så att EU-organet för fair business ser till så att maknadsföringens A och O kan användsa av EpiCept rörande 60+ Där har v i 5 miljoner dollars till att få hem (Meda ska betala).

    För övrigt: Du ställde till det så att utgångwen blev en oväntad kärleksförklaring - medlem av team MEDA också! - från ingen mindre än Dr B. från Cardiff. Jojo, vad är det värt för aktiekursen?

    Thorwald

    Jag behöver inte korrigera att här har något missats. Från Din sida.
    Börja landa på jorden, är min slutkläm.
    Du har goda föresatser.
    Var finns de idag?

    Thorwal

    SvaraRadera