Populära inlägg

2010-11-19

Upprepas; Varning för desinformation

När ett företag inte leverar, och då det råkar ut för den sanslöst grymma och
märkligt tunna inhibation av prövningen inför FDA, som har drabbat EpiCept, ja då kan de tjänas in på kortspekulativ verksamhet.
Ända tills ingenting - nada - är kvar?

Nej, lyckligtvis inte. I sista sekunden "händer något" - ett tungt kort dunsar i bordet;typ klartecken för partner för smärtstillande krämen NP-1. Azixa kan också bli att räkna med! Under helgen som nu förestår kommer AZIXAS poisition i spurten på fas II att öppet redogöras för av Myrexus.

Även när det gäller de 5 miljoner dollar som Meda ska betala då EMEA:s felaktiga formulering: "...kan ej anses bevisat att Ceplene har effekt för patienter 60+"
Meningen som hindrar rak öppen marknadsföring av CEPLENE FÖR PATIENTER ÖVER 60 ÅR, och EMEA är på gång att ta bort den felaktiga varningen; formuleras mer i takt med foskningsunderlaget! Där finns ju svar på vitt; Patientgrupp över 60 hade bland de bästa.EMEA har inte glömt fadäsen,det vet jag. Och där finns mer som kan komma dinglande i luften för dem som nu sprider negativa vibbar i och kring EPCT.

Jag ägnar stort utrymme här på bloggen åt minsta misstanke om desinformation genom bl a den grymt effektiva presentatören på börsccackarns alla Forum; Pfenix.Slitvargen,in persona. Sålde allt i EPCT, förlorade stora slantar. Men by bil
och försäljning av lägenhet och än mer info om EpiCept. Kort spekulation---


Mitt ifrågasättande av Pfenix var tufft; Jag riskerar bli ovän med alla hans fans etc etc Och - nota ben! - Pfenix förklarade sig...jag accepterade----men icke fullt ut.
Nu är han i farten, uppenbarligen fartblind sedan hna tror att han lurat mig t ex.
Icke så!
Vad var det för en "min kontakt i Storbritannien" som ringde eller mejlade från
London och fastslog sorgen: AML-GRUPPER I UK går i FDA:s spår; Vill ha en extrastudie ang Ceplene och L-2 och hur det är med effekterna ur olika vinklar.

Jag tar mig för pannan.
Få upp era kritiska ögon på Börssnackerierna och Placera.nu och Nordnet, Yahoo mfl.
Jag håller på med en närgången granskning. Obs! Pasquale och hans gäng applåderar
utan ljud för varje hugg som Judas riktar i veka livet på det intet ont anande offret;
EpiCept.
Bob Cook skulle bara veta vilken svartmålning som flödar ut från alla hans - som han tror - informerade svenska småsparare. Pyttsan!

Förresten: Skall inte börsspelare misstro allt maximaxi?
Observera skillnaden dock med desinformatörer som hos deltagarna i inföutbytet vant sig vid att alltid bocka och tack vederbörande för hårt slit och vassa resultat.
En liten undran: EU:s granskningsorgan hade tillägg i examina med CEPLENE. Det klarades ut avseende L-2-effekten.

HAR PFENIX OFÖRSIKTIGT ÖPPNAT FALLUCKAN?

UNDER TIDEN HINNER WAGNER OCH ÖVRIGA felletare HUNNIT SUGA ALL MUST UR EPCT?
NEJ, DÄR GÅR DE PÅ EN DUBBELMINA, vågar jag lova.

Så kan det gå,

Thorwald

5 kommentarer:

  1. Hejsan Thorwald,

    Jag skickar gärna dig information som jag fått om jag har en E-mail att skicka det till?

    SvaraRadera
  2. Men Pfenix, du har fått fram undersidor på EpiCept's hemsida som saknar länkar. EpiCept's okända preparat? Sedan kan du inte hitta en e-postadress till Thorwald? Efter 6 sekunder på Google gick det få fram: thorwald.olsson@telia.com

    SvaraRadera
  3. Tack Dandy,

    Ska genast skicka han mailet! Visste inte att det var så lätt att få e-mailen! Tack!

    Mvh Pfenix

    SvaraRadera
  4. Fick du mailet Thorwald? Skickade mailet klockan 13:02 (19/11 2010)?

    Mvh Pfenix

    SvaraRadera
  5. Gott folk!
    Dandy, där dök ett hopp om spirit upp---ett tag började jag tvivla:
    Om den envetne Pasquale var Cicliens svar på drrygsamhetens längtan efter en Jack pot på Biotech---

    Man var väl förtrogna med att Maxim föll på eget offensivt grepp:
    Man ville snabbt att det svenskledda - pionjären själv var hela tiden Professor Kristoffer Hellstrand, Sahlgrenska i Göteborg - CEPLENE, SOM BASERADES PÅ EN AV HELLSTRAND EGEN Patentskyddad Histaminbaserad, och med agentlotsar som betydde en världsklassig finess i cancerkriget:
    Ceplene---med på en
    lång lista där det mesta av åkommor bör avhålla patienten dödsdömd utan att ha gjort något brottsligt, bara söka få uppleva en del av pensionen...
    Dr London bör ha en sit up; Jag skickar detta och en redogörelse för teamwork Arvid Carlsson , 87, Nobelpristagare år 2000, då för den banbrytande situationen för Parkinsons sjukdom---
    Levedopa blev Guds famn för Parkinsons. nu kommer Arvid Carlsson med en uppföljare han arbetat med som fullföljande patientens ,möjlighet att medicinera sig i normalt leverne;
    Kompletteringen är klar i labbet;
    Carlsson:
    Glöm de ofrivilliga rörelserna, som jag förstår har varit både smärtsamma och stör utan avbrott.
    2012 finns undermedícin nr 2
    på Apoteket
    Jag planerar att vara en frivillig
    extra försökspatient. Tänk efter:
    Är det inte fantastiskt att två professorer , som täcker över 85
    forskarår--Den ene 7 , den andre 51, Och ta dig i London, vem du nu var/är/ett påhitt av Pasqual kanske, men jag tvivlar. P. är en krutdurk och blotta tesen Anfall är bästa försvar gör att han och
    knähundarna börjar fundera.
    Jo,så detta triggeri triggera:
    Skulle det gå vägen inkommer:
    5 000 000 dollar från Meda då spärrtexten, sakligt oriktig, tas bort från Ceplene och användare 60+ Bör marknadsföras före årsskiftet, om jag fattat signaler från Bryssel rätt.
    2. 5000 000 dollar frå Myriad då Azixa ställs på startlinnjen för fase III; bs! I denne helg avgörs det om Epi tar hem milstolpen 2011.
    Asixa har en extra möjlig tríggare: Azixa plattform med en extra möjlig indikation. Ceplene har minst 2.
    3. NP-1 hittar "rätt licensförvärvare", som har muskler för att föra denne kandidat till epitetet "Block Buster"=säljer ett år för 1 miljard dollar.
    Upfront: 15 000 000 dollars. Okey---ty högre royalty/vinstdelning att favorisera med tanke på marknadspotential. Tid i sikte: Senast den 15 december är partner klar.I år. I ett pressat finansläge tillkommer möjligt kortfristigt flexlån.
    Till de uppräknade realistiska penningsummorna skall läggas 735 000 dollars i prestationspris; Regeringen i Washington utser innoivativa företag med samhällsberikande egna produkter, klara som Ceplene eller i Pipeline...
    SUMMA triggade:25 735 000 USD =
    178 000 000 Skr /etthundrjuttioåtta miljoner kronor.../ Räcker en bra bit.
    Thorwald

    SvaraRadera