Populära inlägg

2010-11-12

125 000 besök på min blogg; Tack!



125 000 unika besök år 1 medräknare som registrerar endast ett besök per IP-nummer.
EDet här upplever jag som otroligt/grymt uppmuntrande;
Jag har ägnat mig åt udda ting eftersom jag prövar mig fram;
Att jag rapporterar månad efter månad från aktiebörsen har me det där udda att skaffa.
Jag fick nys om ett stridsäpple i Kalifornien; EpiCept, börsens Askungen. Fick ta över efter Maxim - som körde in i väggen. Ur askan flög Fågel Fenix!
Sagan EpiCept, med blodcancermedicine CEPLENE, skapad av Professor Kristoffer Hellstrand, Sahlgrenska i Göteborg. Sveriges anknytning till vad som hände med
Biotech-äventyret EpiCept, börsens inre spel---Ja, Vi hänger på.
Mina tre andra bloggar, sportmedthorwald, bloggtorget samt friatalaresblogg..alt justeras sannnab till en anorlunda sajt.
Men Rom byggdes ej på en dag. Jag ser att thorwaldscomeback närmar sig toppen på Aftonbladet/bloggportalens bloggkategori Media. 44:e plats --ett par tusen har passerats.
Tack dyra vänner1
Thorwald
Thorwald

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar