Populära inlägg

2008-06-10

Maggo, älskvärde herrn...il professore...




Jag och mina två bloggar får av tekniska abrovinker en fridfull uppstart;
Egentligen är sökrobotarna fastfjättrade: Spännande må Ni tro, dyre läsare:
Googles intäkter har med annonskrängningen att göra:
Det som är smaskigt billigt för en som skapar intressanta Webbar
- som jag söker göra med allkonstgnärens bredd: dikt, berättandet,journalistisk,
egna purfärsk konst, dikterna,
musikvideos med egna texter/arrangemang - här saklingar jag sedan många är med vännen Björn J:son Lindh och Åmåls gitarrvirtuos Torbjörn Carlsson. De har redan gjort storverk i det tysta.
Ja, det som för oss programmakare alltså är billigt, men annonserna, som exploaterar varor och företag i alla tänkbara former,Google missar ingen enda vrå runt klotet.
Just nu är det Mome nt 22 för min del. Annonskrängarna är påminner mig överallt - även mitt lösenordsskyddade konto. Man vill ha mitt kontonummer i Nordea-banken.Det
ger mig bekymmer. Man vill placera rfeklam på mina bloggar.En Alltbetyder kirrr ääven i in portmonnä.
Med anda ord; Adense (annonssäöljeriet) blockerar mina försök att ha fritt fram i
Bloggportalens matchning av intressanta bloggar/bloggare. Hur länge har man sakliga skäl att puffa för mina bloggar---?

Jag framhärdar i att Aftonbladet media, ägare av Bloggportalen.se bör agera vid
sådana låsningar. Nu struntar jag i det negativ. Allt får ta den tid det tar,


Thorwald

Tavlan Är gubben där jag? olja. 100x81 cm.Dagsfärsk.Och så en till beställd av norsk konstälskare; Edvard Munchs maskerad med Madonna; Kanske promenerar de längs Karl Johann i Oslo? I konsten är allt möjligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar