Populära inlägg

2010-08-12

En högbro mot succé - nya storägare i EPCT







Titta på dagens senaste skärmklipp från de större inst. ägarna och omgrupperingarna
ger en högbro - Highbridge tar över RBC Holdings LLC:s position. EpiCepts böner som ett brev på posten; All oro har samlats i frågan:


Kan inte finansieringsfrågan lösas så att vi har En hållbar bro, gärna hög så alla
ser den. A rock; En klipp som kan avlösas av vinster från och med Det Stora Turn aroundåret 2012. Nyp Dig i armen; 16 månader.
Och vem har nu gett namn till störste ägarna?
Peter A. Cohen - vem annars?
JAG SER EN SPJUVERS GLIMT I DE MÖRKA ÖGONEN! EN SIGNAL TILL EPICEPT OCH MARKNADEN: hÅLL till godo, nu är bron på plats. Med Ceplene godkänt - besked i december - sedan rullar många triggers Epis och Högbrons väg; partner NP1, milestones Azixa, Ceplene utan problemet med AML-patienter över 60 år. Ger i Medaavtalet 5 miljoner dollar från Meda---
En nyvärdesanalys - förmodligen fler! - är nu äntligen på gång. Kom ihåg:När Cohen anser att analytiker på Wall Street bör lyfta på bekvämligheten och upptäcka en Vinnare med stort V. Ja då händet det något.
Jag vill inte börja spekulera i belopp. Men dubbling över en natt - det står jag för.se hedgefonderas överman, som fanns på fanns härom veckan
Peter A. Ctopp till fasts värderad mark för EpiCept. På tiden.
Med i denna nya ägarabild är Peter A. Cohen, miljardär. Wall street-hårding, som ändrat viss inriktning senaste tiden. Och det här bör gynna EpiCept.
Det som nu sätter fart på komma i bra slagläge i ägandet av EPCT-aktier är att
beskedet angående Fast track för FDA:s EpiCepts cancermedicin CEPLENE;
Och i USA betyder ett godkännande att saken är klar: med godkännande med två MEA-erkännanden. Även rankad bland 12-i-topp 2008; Dags presentera den nya banbrytande medicinen mot blodcancergruppen AML (lär mer. www.epicept.com/Ceplene/AML) och en stor hittills lyckad introduktion genom partnern M E D A--- Storbritannien, Tyskland,
Österrike.
Highbridge "Högbron" - har manövrerats in i rampljuset av riskspekulanternas Guru äger med samme skatteparadis aktiverade: Peter A. Cohan framhåller att risker ska hanteras med respekt; A och O: Var informerad.
Peter A. Cohen---och bankernas fonder - Deutsche Bank, Handelsbanken--och snart
blir det som jag förutspått:
Kursen kan dubblas över en natt... om uttryckets exakthet - det kan bli tre, fyra dagar...
Nu har jag den senaste tiden spanat mycket inside i EpiCept. Jag redigerar också min frågor, svar och följdfrågor till Bob Cook/Jack Talley.

Håll i hatten!

Thorwald

3 kommentarer:

  1. Hej Torwald!
    Jag hoppas av hela mitt hjärta att du får rätt!!!!
    det vore härligt för dom långsiktiga att få lite valuta för sitt tålamod!!!!!!!!
    Bra jobbat Torwald!!!!!!!!!
    mvh hund

    SvaraRadera
  2. Tack---givetvis måste enh högbro i tid och rum finnas nu---

    Nu gäller det en sak i taget...Kanske nytt om Ceplene i morgon?

    Thorwald

    SvaraRadera