Populära inlägg

2010-08-19

Analytiker på Wall Street upptäcker Epi, hoppsan!




När jag följer EpiCept känner jag hur vindarna vänder.
Varje tecken på att analytiker värda sin titel, ja att etablerade
media demonstrerar ork för en genomlysning av denna vad gäller
börsvärde så nedspelade fenomen - EPCT - är av betydelse.
Orsaken till att jag - artikel nedan - berättade att James Jeffrey
har hittat EpiCept var givetvis:
En entreprenör som mixar investeringar med kirurgin och i sitt unika
värv, en sådan stjärna är rena drömmen för alla branscher:
Epi och Biotech bör gratuleras.
Och att mittamerikanska forum Seeking Alpha fört upp EPCT på heta listan - jka, det gläder mig...
De BS:are - placera.nu ex - som ser domedagen i mitt skriftställeri, ja ta Er en paus. Rekreation ett halvår? Värmland har den höga rena luften!

FÖRTUREN KLAR (SNART FÅR VI ALLA BESKEDET! min källa testas))

KLIPPET UR ansökan BRA SPEGLING (klippet ovan)

Thorwald

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar