Populära inlägg

2011-02-17

Den stora blåsningen: Gruvis öppnaren Talley behövde

Jag skall inte ge mig på Baisse-folket,som genast efter EpiCepts VD Jack Talleys framträdande denna torsdag,till innnhället ungefär identiskt detsamma som Jack T presenterade den 14 februariich som såg ut att trigga paniksälj bland småsparare.; Men blixt och dunder--än finns det under; EPCT-Kursens stöd 4 kr höll. Och, dyra vänner började det skramla och gnissla koro ännu ingteedi klartext på generalstabens kvartett Pasquale., Wagner, Suitors Pfenix som insåg Jack Talleys farliga sida: fem ärekränkningar är nog. "Show them who you, the shareholder,can trust".
Och Jack Talley planerar kontraslagen med utomordentligt fokus.En respekterad Börsssnackare - Dagens Industris veteran, den omutbara "Gruv-Gunnar"; En alldeles klockren KO! Gruvis "nyttvärde" jämför med mötet i måndags med professionella aktörer i Läkemedelsindustrin, vars volym, kassaflöde och vinster skjuter i höjden som aldrig förr. Gruv-Gunnar har aldrig lyssna-1 i torsdagens Talley-möte med handplockade. Det handlar om ett högt informationsspel och enorma pengar när en produkt typ NP-1 är bara fas 3 från full marknadsstart. Jag skriver extra hetta i fallet NP-1 efter Gruv Gunnars stronga scoop. En kommentar vill jag klarlägga och spärra i slutklämmen: De som påstår att tabletter i någon form skulle slå ut kräm/salva eller liniment---alla har fördelen att patiënten slipper invadera hela sitt blodsystem vilket leder till flera allvarliga biverkningar. Jag trodde att NP-1 har en extra muskel i doftfri kräm vars konsistent är behaglig i hudkontakten.Tycker den slogan som växt fram och fått genomslag för
krämvarianten; "Varför behandla hela kroppen om jag kan bestryka det onda med salva/kräm?
Biverkning; i princip 0.

Thorwald


Nya läkemedel.
Uppköpen väntas sålunda öka betydligt i såväl Europa som USA. Det handlar om allt från fientliga cashbud till partneravtal gällande ett eller fler lovande medicinska kandidater.Jag förstod att detta kunde vara en perfekt regi för att få fram det riktiga budskapet till dem som fick se hela sitt kapital sopas bort då den amerikanska myndigheten FDA plockade undan EpiCepts ansökan om ett godkännande för USA för blodcancer-medlet CEPLENE. Vi noterade den 17 augusti 2010; EpiCept-ledningen agerade rationellt och ny prövning förbereds. D e t underströk Jack Talley i dag, torsdag. Med emfas!
Ceplene behövs för Leukemi-offrens skull. Även i USA.Medas införande av Ceplene varvas upp hand i hand med intrododuktionen av Meda-paketet; De fem stora är snart Ceplene-rustade: United Kingdom, Tyskland, Frankrike, Spanien och Italien.Den tid FDA begär bör bli en passande tajming i tid och rum. Och aktien EPCT följer snart det långsiktiga mönstret, där "Meda Europa" övergår i en enhetlig USA-entré.
tid är pengar effektivt utnyttjad. mönstret;Börssnackets Gruv-Gunnar upptäckte en stor viktig - och normalt kursdrivande - nyhet om det senate testet avseende BlockBuster-kandidaten NP-1. Se GG:s fina nyhet intill.Och det viskas om att fler friare trängs runt Talley och NP-1. Finansieringspaketet Bob Cook mejlar runt handläggs av Cowen Groups ägare och VD - detsamma i Ramius LLC.Jag upprepar namnet: Peter A. Cohan.Är ett bud på hela EPCT i stöpsleven? Och Gruv-Gunnar öppnade dörren.
Thorwald

2 kommentarer:

  1. Jag skall blanda in lite annat i min come bak
    drive;
    EpiCept hamnar då i en samling av allehanda
    och det är nog bara bra.
    Andra svåra sjukdomsfall som AML - T E X Parkinsons som har bott i mig oinbjuden i 17 år...DF e t livet ska jag bl a ta upp här inom kort!
    Behandlingen av äldre ensamma människor likaså...

    Thorwald

    SvaraRadera
  2. Nu blev det ett sådant där förargligt bokstavssläpp e f t e r sedan jag godkänt texten---den v a r felfri då.
    Jag bör sålunda använda skrivprogrammet rakt igenom...
    Ingen går säker, men man kan vara noga med att ha det bästa utfallet.

    Thorwald

    SvaraRadera