Populära inlägg

2011-02-03

Ranelid och börshajar; Så tar Du igen raset i EpiCept!



Ingen som vet.
Ur förtvivlans jämmerbud sliter tre börssnackare om övertaget;
Gänget som likt blodhundar ständigt vädrar--och pang på! Det
Skrivna ordet är enligt Björn Ranelid det högsta en människa kan satsa på.Att bokstäverna plockas upp och formas tll ord på ett vitt pappersark; Det är
heligt! Björn har numera frikort till allt existerande gäster, omslutet s k soffprogram. TV-kanalernas gunstling; efterfrågad även av veckopress, och brudpar han aldrig träffat men vil ha hans charm hela vägen---Icke att förglömma: tabloiden. där han passar;"We just love him", sade en av de mest efterfrågade programledarna.
Ranelid var hängiven samma sport som jag lät gå före allt hemma i Arvika-bygden.
Fotboll.lovande, Lade av vid 22.
Björn R. sammanfattar fotbollen sålunda: Det är Guds verk.Ingen korruption;Björn blir allvarlig; en tår glimmar i ena ögonvrån; Så kommer hans känsla i klassamhället
fram och där kände jag släktskapet: Fotboll tar inte emot mutor.
En miljardär som lyckas i allt han vill och kan köpa har inget frikort från fotbollens absoluta jämställdhet. Björn var en lovande inner i MAlmö FF, jjag nöjer mig med div,III i Arvika BK, Fiskeviks IF, Sollefteå GIF,och söders Reymersholms IK.
Ranelid tvångslyssnar ett diskanttjut - Tinnitus- på dygnet runt.Han är aldrig ostörd.Hur klarar han "sirénen"? "Jag vänder tinnitus till något bra; Jag omvandlar sålunda denna plåga till nya energier som gagnar livet. Ungefär så om jag fattat det rätt. Jag har Parkinsons sjukdom sedan 1995. Inte så olika; Ett är detsamma; Vi skriver oss till det vi är. Björn R.! Jag ger dig/honom bragdguldet i ett decennium!

En annan värld

"Börssnack, en positiv utmaning.!"
Ljusår i tonläge, hjärta med dunk-dunk--utmaningar på G? Vi ringer Björn! Börssnackeriet skall icke nonchaleras.Där skulle charmtrollet och ärligheten personifierad: Ranelid. Jag funderar: Har aldrig blivit så känslosam; Tvillingen hittad.
Men jag ser och läser det som underhållning där hotet är prestige; Dessa glada amatörer påminner om Hasse & Tages "Herr Lindeman". Underskatta inte grabbarnas språkbruk; Att jag varnar den ängslige, som tror på Baisse-medvetna utspel: "gå ur
och rädda något från detta sk-tbolag!" Hade jag aktier i EPCT skulle jag ställa in mig på lång sikt. Om tvenne år har minst 30 kr passerats--- Och ha med uppköp som ett alternativ. Och ta kappvändare Wagner, Pheonix, Dr.Karo med 2 nypor salt. Låt dem leva med vad de är: sönderläxade av översittare i skoln.Nu vill de ge igen.Helst anonymt.Jag brukar rekommendera hjärnskrynklare under en femårsperiod, då man letar fram allt som den lille parveln drabbats av. Precis. Typ oreda i jaget och humöret svänger;De som sablats ned ena minuten kan i nästa få oväntad hjälp i striden om vem som ska kunna tippa EpiCepts öde. Revansch-gänget hatar alltmer. Japp, där har vi diagnosen; De ser uteblivna stora news som Epi-ledningens sätt att jävlas med just dem! Och där symbolen för EPCT-fiaskot ligger och darrar av rädsla för att dela med sig av fakta: Dvs NP-1---ett flabbskratt/VD Jack Talley måste absolut i c k e få avslöja nyheterna innan han sågas för gott /Wagner, som är en mycket liten aktör när det vankas aktieköp och sammalunda torde alltid vara dessa motvallares öde; Inga nåd att vänta, icke ens ett försök till lägesanalys accepteras.
Wagner och Pfenix har mejlat varje tänkbar WEBsajt där nyheter från NP-1 efterhörs. Är smärtlindrande krämen NP-1 signerad för en partner????Är finanspaketet fixat utan ännu en PP-katastrof (jag tror det!)??????
FDA bör i dagarna ge besked om Fast track för Ceplene, OK där --- en klar signal om att Ceplene inte tjyvhålls i FDA:s "doomediron", dvs för döda järn /skåp/.. Sär-läkemedel är Ceplene redan klassat som just eget i sin klass. Det kan bara inte järnas in.
NP-1 kan efter vad jag förstått kunna trigga tvenne gånger: Det 2B-test som annonserats är positivt. Bör ge aktien en färd uppåt. Och sedan kommer presentationen av partner; Hopp om cirka 15 miljoner dollar i upfrtont och eb riktigt bra royalty. Är nu degt mycket viktiga fas 2.5-tstet och som betyder minst 2 indikationer i vågskålen dp NP-1 drar in i fas 3; Att Phenix orkar ösa på med oprofessionellt rotande efter möjliga bakslag för NP-1 och P. fick följdriktigt byxorna neddragna då han bara ångade på som den Baissare han tveklöst blivit och därmed är all ödmjukhet borta med vinden; Likaså vänligheten och optimism: En viss tro på framgång behövs; Annars spårar en förlorare (som t dex paniksålde stora mängder EPCT å 5-6 kfr eller t o m lägre. DÅ BÖR CHANSEN TILL ÅTERHÄMTNING analyseras/beaktas; De som inte tappar kvaliten utan satsar på hårt arbete i framförallt informationen---dem hyser jag respekt för. Siktet bör, såvitt jag införskaffat hos en USA-kollega som jag litar på, och som med sin rutin och kontaktnätet kör vidare mot 2013. "Jag har gjort det förut; Ingen framgång sitter skönare än den som man vinner tack vare vakenhet, hitta information som rutin, eventuellt även personligt besök i företaget med tid bokad med VD och styelseordf. Forskarna är nycklarna i Biotech!"
FDA kan vara vid sin rätt att informera.I Fallet Ceplene gäller det nu chans till
Fast track samt nya , med extrastudien som FDA propsar på,På nytt ta fram färska ansökningshandlingar om godkännande i USA.
Att MEA - EU:s motsvarighet til FDA,godkände Ceplene 2008 och nu ger moralisk support får man ta som ett plus. Den underliga och sakligt felaktiga formuleringen i slutdokumentet 2008---där noteras att EpiCept icke har klartecken för att marknadsföra Ceplene till AML-drabbade över 60 år; Meningen "skall ändras", säger
en funktionär vid MEA i Bryssel.När spärren avlägsnas betalar Meda 5 miljoner dollar. På gång i närtid.Inför de fakta den långsiktige arbetar, kan det kännas härligt att informera t ex sin fru. När det är dags börja ta hem vinsten är bara ett ord heltäckande: Förloraren utmanade sin värsta motgång.Nu är han vår Heroe ölja; 350 000 aktier; VAG: 15 kronor. Säljdags maj 2013 30 kr. (hjälte): Räkneexempel i det autentiska,jag har förmånen att få följa hur sand blev guld. 350 000 aktier rasade. Vinst 15 kr x 350 000 aktier:5 250 000 kr. Ursprungligen hamnade lika mycket i spinn och händelsen som drog proppen ur botten på skutan EpiCept.Den proppen hoppas vi sitter hårt och tätar nu.

Sedan störtar vi mot 2013...

thorwald
Fritt skissade bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar