Populära inlägg

2010-03-12

Dags för uppror!


Snart körs EpiCeptaktien ner under 2 dollar och skådespelet med en olycklig kombination av information på en katastrofal nivå hos ledningen med Jack Talley som primus motor---samt en pösmunkad analytikerkår som inte tycks ha vare sig lust eller ork för en professionell genomlysning där värden schemagranskas samt prismärks. Allt finns att finna, enligt modeller jag har flera exempel på i min dator.Du också.

Gör Din egen hemläxemodell av värdering av EpiCept!Kontakta gärna typ Phil Davis, aktieguru på superaktiebloggen Seeking Alpha, där jag själv har en plats, och min egben Instablogg har rubriken "Jack Talley and The American Dream"---
Upp nu alla epiceptare! Uppslag. skriv ned; Förresten; Nordnet och Avanza som börsaktörer kan/bör spruta liv i analytiker, eller?
Jill på Veckans Affärer, som "upptäckte" EpiCept--hon är på G. Pirenz kan väl mejla henne ett underlag! O s v. Jag skall inom en vecka presentera resultat!
Bu åt börsanalytiker som inte vaknar till ens när de ser typ EPCT kölhalas session efter session,
Glöm inte att kursen jag ser just nu på Nasdaq --2.0--inte ens täcker värdet av förlustavdragen. Surrandet kring att en bunt riktade placeringar av EPCT-AKTIER
skadar bolagets framtoning är mest bara bullshit.När vi ändå är inne på skit; Är det kul att snika in sig på min blogg och skapa ett antal stavfel.Men jag har en del att lära. Tack! Hörde du stegljuden? Att en dollar kostar 15 cent lockar stora fiskar.Thorwald

4 kommentarer:

  1. Dags för uppror!
    Varför???
    Jag som trodde DU hade så många nära insidervänner man kan ha utan att bli åtalad.
    Phil Davis,Jill,Pirenz ber du nu om hjälp. Vad hjälper det mot en större aktör som döljer sig bakom horrisonten!
    MLI GSI vet nog vad dom gör på uppdrag åt någon!
    Ett uppror av AVANZA NORDNET har nog mycket svårt att spruta liv i aktien.
    Vi lär nog få lära oss vad ordet TÅLAMOD innebär!
    Du och jag var ju överens om att TID är det enda vi är RIKA på!
    Snart också TÅLAMOD!
    Inom 2år också en stark AKTIE!
    Livet är väl HÄRLIGT!
    MVH

    SvaraRadera
  2. EXAKT---VAD JAG S Y F T A R TILL
    ÄR DET BÄRANDE HÄR.
    Medan väntan på att alla triggers
    må komma loss i bekräftande for, så är det b r a med upproriska
    känslor. Peter A. Cohen sitter på en stor poistion---han rör ej en fena, så storfisk han är.
    D e t bör kapa tristessen;
    Jack T. har förvisso sin titel kvar - men han kan inte kliva hur som helst. Alligatorer kan nafsa åt sig en fot eller - hemska tanke - det längst upp-
    Kliv på den bärande tuvan då du rör dig i en explosiv verklighet.
    Mitt lugn är sjukt absolut.
    Uppköp växer i stillastrnfr lägen.
    Vem är säljare av de stora posterna senaste dagarna?
    Thorwald

    SvaraRadera
  3. Dags för uppror!!!
    Du skrev den 12.3 att "inom en vecka
    skulle du komma med ett nytt resultat av ditt grävande"
    Det låter nästan som JT som lovar och lovar men inget händer.Jag är verkligen spänd på vad kommit fram till!Tur att jag har gott om tålamod.Jag skojar bara lite!!!
    jag gillar verkligen ditt skrivande! Och är spänd på vad som komma skall.
    MVH

    SvaraRadera
  4. Vi dikterar som tur är inte händelseförloppen.
    Ibland kunde det vara en belöning, men förmodligen skulle pennorna slöas igen och huvuden torkna av för lite tändvätska---som ju ett dividerande och manipulerande handlar om.
    Scenariot har flera sidor:
    Att ingen fäster sig vid att MEDA AB ÄR ETT AV VÄRDENS SUVERÄNASTE TILLVÄXTBOLAG SOM HAR segern i sitt nät...ibland cheferna, mitt
    ibland patienter och läkare, sjksystrar, pharmafolket o s v
    MEDA AB är nu invalt bland Europas Top 10.
    VD Anders Lönner har titeln - som han rätt distans till, men icke alls ber om ursäkt för - De sensate 10 årens bästa börs-VD.
    DETTA SUVERÄNA NYA GENERAGTIONENS LÄKEMEDELSBOLAG - just detta råkar vara den viktigaste delägaren, spjutspetsen för EPICEPT
    OCH DEN MYCKET STORA - BARA VÄXER I GOODWILL MM - MEDICINEN CEPLENE
    MED EN MAKALÖS STORY; 25 ÅR MED k h.
    Nu måste Meda torgföras, men som vanligt hinner Anders L komma till tals. Ett ord och aktien sticker
    Ett sammanhakande i ett meerger-arr. med MEDA? Då är NP-1 i samma paket. USA-GODKÄNNANDET VIKTIGT.
    Vi går nu vidare!

    Thorwald

    SvaraRadera