Populära inlägg

2009-11-18

Ta det lugnt, kämpar där!

Ibland pockar mänsklighetens mjukvara på i de inre skrymslena och särskilt mitt i en dundrande, hoppande, fnysande, förbannandes och hoppet synes ute. Pengar, pengar.
Girogheten har då humöret dissar LYCKATS SNO NYCKELN TILL ENS EN GÅNG SÅ härligt varma,goda hjärta. Det kunde väl alla höra - jag menar att den dovt slående pulsan var som en Omega handgjord järnboett;
Nu är det lapp på luckan, alla gruvisar, Kentha, Old Rudy, Blugo, Lyxkillen och raden av undrande stora avvaktande ögon radar upp sig längs hela den 7 våningar höga höstregnblöta väggen häruppe på höjden - Parkgatan i Arvika.
Men ögonen bara tittar tysta då jag öppnar ett fönster och undrar om de vill ha en kopp Löfbergs med Saffransskorpor till.

Varför försvagas EpiCept hela tiden. Snart är värdet långt under forsknings- och alla andra kostnader för att bygge ett fungerande cancerpreparat. Ceplene är OK.
Jag meddelar med hög röst genom det öppna fönstret.
Myriad Pharmas fullständiga info om fas 2-utvecklande Azixa, som - ja,det visar faktiskt referaten - att en stabil värdebas har etablerats. Fas 2 avslutas inom någon månad. Målet är OK marknadsetablering 2012.
Så visst kommer licenstagande Myriad att sända över några miljoner dollar till EpiCept före 2:a kvartalet 2010.
Nu skall Den Räddande Ängeln, erkänd globalt, som matchmaker av cancerpreparat med Cepleneskvalitet. Azixa och Crimbulin och Ceplene. Jag ser en vinnare.
Ta det lugnt, kämpar. När jag kom ut i köket var kaffet uppdrucket, saffransfatet likaså. Tänk så här: Nu börjar det snart arta sig och ännu en tid bortom---då smäller det och fyrverkilagren rämnar hos Kentha och ElJulio och Pirenz äras med en medalj, handgjorde av stolta barn på dagiset. Kan det bli bättre?
Thorwald

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar