Populära inlägg

2009-11-20

Malka igen - och nu igen! 33.48 bör bli 40!

Ja. jag var och är konsekvent när jag trummar på om bolag som lockar till uppköp.

Malka Oil igen; 33,48 öre skall det handla om i ett bud som startade i oktober. Handelsstoppades på denna fredag den 20 november 2009.
Måndag får vi nog veta: Jag tror ett par bud ligger i pipeline;
Alliance Oil kan näppeligen låta det kineniska jätteoljebolag - som bjuder -
sno sig på det fält man kan se från det egna där i västra Sibirien.
33.48 räknas det på. Premien är 78 % om man går efter 17 öre noterat för stoppet.
Ja, jag gav nästan egen garanti för minimum 25 öre för dem som då kunde köpa för 12 öre.Och mitt sjunde sinne säger att 40 öre blir noteringen om uppköpet visar sig seriöst och är så fallet; då går det undan.

Härnäst; EPICEPT! Genom nedtryckt kursläge börjar det hetta till ordentligt i stora fiskars huggtänder.

Tid och tålamod - att inte paniksälja utan kallt hänga med i motlut och medlut i ett slags proffskänsla att villebrådet kommer till mig och då trycker jag av.

Thorwald /klicka er till äldre inlägg Malka.

3 kommentarer:

  1. EPICEPT TOKRASAR!
    Ge oss lite hopp Thorwald!

    SvaraRadera
  2. http://www.redeye.se/aktiebloggen/6232/ares-come-back


    Thorwald, hur kan du saga att Epicept gar upp till 1 USD redan ikvall (nu 0.65 USD)? Du tar en stor risk nar du havdar en san sak.. Vet du att det blir avtal nasta vecka eller gissar du bara? Om Epicept var sa nara ett stort avtal varfor svamlar de da om omvand splitt?

    SvaraRadera
  3. Nar far marknaden klart for sig att "Värdet på Ceplene ärbara det - ej under 700 000 USD. x 7 skr (dollar
    pendlar 6.90.-7.05) = 4.9 miljarder skr"???

    SvaraRadera