Populära inlägg

2011-12-22

Sanningens ögonblick nalkas

På min sportblogg hittas dagens kommenterande i Foppa Forsbergs-fallet.
Klicka http://www.sportmedthorwald.blogspot.com/

 och ni kan läsa hur jag ser  på
detta drama. Megastjärnan talade för mycket och  nu ska allt rättas till; Så är det lätt att dra det hela; Men  jag dömer ingen  någonsin. Men var det med beräkning Slovakien tilläts vinna med 3-0, ja då är det ödesdigert!
Ty;
Vi alla vänner av idrott skall förhoppningsvis knipa käft. Kanske föras bakom ljuset. Vunna medaljer måste behållas . Till vilket pris?

En stor läggmatch blir en liten, kanske bara en tumme?
Kom ihåg: vi står alla vid vägskälet då och då i livet.
Foppa Forsberg, en riktig hjälte som står vid sitt ord  och avskyr allt vad fusk eller läggmatcher heter?

Vi får se.

Thorwald

2 kommentarer:

  1. Hej Thorwald;

    Är det så att Foppa är den ende som dristar sig
    berätta sina gudomliga gåvor till oss fans---och g ö r det... JAG TYCKER ATT VAR OCH EN SKALL
    FÅ SÄGA DET DOM VILL.
    FOPPAS FALL K A N VARA EN FRUKT AV tv-DOKUMENTÄREN OCH DESS PRODUCENTER.
    Man jagar efter sensationer!
    Men nu anser jag - från Husum - att Foppa inte lyssnar till dem som räds att tvingas lämna Turin-guldet åter---
    Betlaren, Husum

    SvaraRadera
  2. Husum...

    Där vara man på visit som NN-reporter tidigt 60-tal!

    Jovisst, nu har Peter F. pucken i sin ficka och han bör inte rentvå något som kan vara sant eller hur?
    Vi avvaktar...men vilken grej han helt själv kastade in i mediesmahällets glupska gap!

    SvaraRadera