Populära inlägg

2011-10-31

Jack och Bob slår tillbaka: Papperen på bordet!

Bakom meddelandet i min artikel nedan, där klargöranden om AmiKet och Ceplene skall levereras - och det s n a r t.
Jag kan inte tänka mig ett klarare tecken; Nu är det dags för nyheter som triggar den nedtryckta Epi-aktien--Snuddar man vid den styrka AmiKet och Ceplene sakta men säkert fått fram; Ja då lär kursraketerna lysa upp himlen över Terrytown, där älven och det gamla sågverket sprider känslor av hårda tider då och minsann så även nu.

Jag försågs med uppifter angående Börssnackare som t ex Mr Brit /Avanzas Placera Nu/ och Wagner---som har utfört ren pennalism, grovmobbat fram idealkatastrofen för en kortsiktig spekulant:
Jack och info/finans-chefen Bob Cook--som tvenne imbecilla skrupellösa tjyvar; Duon frammålades som enbart plundrande EpiCepts kassa - för egna vínnings skull.

Och vad som än må hända nu, när snart täckelsen skall falla, och där både Jack, Bob och andra i den nedbantade skaran Epi-anställda, känner revanschkraften ej behöva påtalas---Sedan är det bäst att glömma förtreter
och se till fakta; Nyheterna som börjar paketeras för att levereras som "Breaking news" kan bli alltifrån upppköpsbud avgränsat till AmiKet och Ceplene - till värderingar som sopar undan den löjligt låga VÄRDE som nu gälller på börsen; Hela EpiCept handlas för ett värde av 150 miljoner kronor.BORDE VARIT DET TREDUBBLA.
Jag kan bara upprepa min analys : redan före kommande årskifte har marknaden ha höjt Epivärdet till 13 skr. Fortfarande underbetalt om AmiKet och Ceplene äntligen blivit l i t e rättvist värdesatta.
Vad gäller Mr Brit, Wagner &
-----------------------------
Co. så har de faktiskt min sympati; De ska ha min respekt och måhända bidrog deras tjuvnýp till något gott.Högt i tak förblir regel l, Så kan det gå. Min oljemålning "Guldfolket" passar nu när guldet väger tungt i finanserna./ Thorwald

Jacks och Bobs korta kärnfulla message:


THERE WILL BE GREATER
CLARITY ON AmiKet and Ceplene. SOON.

Vilken dag som helst sprakar det till 06.45;
Thorwald

4 kommentarer:

  1. Jag måste nypa mig i armen, Thorwald!
    Får Du rätt till slut med din envishet och jag erkänner i så fall att du trots allt hån från Baisse-gänget här omkring. Jag har varit med i det illustra sällskapet.
    Men du äR VÄL VSAN VID HÅRDA TÖRNAR OCH TBISTER DÄR PAMPAR ALDRIG VILL STÅ FÖR NÅGONTING;
    Du bjuder på dig själv...Men jag tvivlar på EpiCept och har såålt nästan allt med förlust, snittköp 1§6.75---snittsålt 5.20..
    TJ

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Snart smäller det, håll i er.
    Snart ett rally som inte kommer glömas i första taget!
    Har du pratat med hellstrand på länge??? Något nytt???
    Tack för en underhållande blogg.

    SvaraRadera
  3. Hej

    Upp som en raket - ned som en pannkaka.

    Visst har det varit så...riktig så in i h-e att svettas som i kolgruvan och ingen verkar bry sig.

    Men nu är skorna riktigt knutna ochviljorna och tur i det som testas i patientledet.
    Hälsningar
    Thorwald---

    SvaraRadera
  4. Amiket slog just alla rekord! nu blir det åka av!!

    SvaraRadera