Populära inlägg

2012-01-09

Rätt ordförande, rätt bankfolk och: Epi glöder!

Kort och gott som nyhetsrullen spred denna måndagsotta:

När lösningara nu äntlligen ska genomförs med bolaget EpiCepts och dess hårt prövade
aktieägare-----ja då värvas ett topprankat proffs och denna morgon news var inte illa och nye
ickeexekutiva ordförande har alldeles säkert  begärt rätt bank, rätt  chefstyglare...Jack Talley,
hudflängd och förnedrad i tid och otid bland de  suraste av sura miner; De anonyma Börschattarna i Sverige. Men glöm tjyvsmällar, glöm småskurna grifter och skrifter. Nu kommer det ryckvis att händ det stora lyftet. Stort.

7 kommentarer:

  1. Epi glöder,du menar blöder.

    SvaraRadera
  2. Nu har till och med jag tappat hoppet,jag förstår faktiskt inte att du bara orkar ? Du är ju med och lurar medmänniskor, jag blir inte förvånad om bolaget gör konkurs inom snar framtid då det enda ledningen gör är att ljuga.Varför inga kommentarer från Hellstrand ? för att han själv inte tror på det han forskat fram är ganska uppenbart,tilläggas då att han tjänade en rejäl hacka när han licensierade ut ceplene samt fått viss ersättning fram till 2010 som konsultkostnader. Du är en drömmare och inget annat som är så pass gammal att du skulle förstå detta.Du är väl medveten att du kan sätta andra människor i dålig sits med ditt spammande.?

    SvaraRadera
  3. Jag håller med vi aktieägare har blivit lurade ordentlig...Snälla Thorwalld anser du att Jack har varit okej mot sina aktieägare.

    SvaraRadera
  4. Jag ser långsiktigt. Panik på de stora halv eller helanonyma inne i eller mecenatledet----detta handlar om positionering inför det som inom rimlig tid ska komma; Scenariot känns igen...

    AmiKet...FDA på G liksom vad gäller Ceplene...värdelösa?
    Ställ frågan till dom som lämnar skeppet!

    Thorwald

    SvaraRadera
  5. Jag tror på produkterna dock inte på VD. Där är det något skumt faktiskt! Det dom nu gjort borgar för en förbätring och detta ser jag som ett steg i rätt riktning! Sen är det såhär.... Alla som går in i ett bolag måste vara beredd att förlora sina pengar oavsett vad som skrivs! Att skaffa sig rätt information är nyckeln till Aktieklipp. Om nu Thorwald tror på Epicept och skriver om det så är detta helt i sin ordning! Jag är också helt övertygad om att detta kommer att bli ett fantastiskt lönsamt företag.... vågar man skriva det?
    /Banan

    SvaraRadera
  6. Hör ni något från hellstrand ?
    Skrivs det något om fantastiska ceplene ?
    Vad hände med azixa ?
    Ännu inget avtal med Amiket ?
    Inga redovisade resultat Amiket för allmänheten ?
    Inga pengar betyder utspädning ?
    Ingen vill köpa bolaget trots deras stora avdragsmöjligheter ?
    Thorwald du lever i en bubbla du må vara smart i annat men läkemedelbranchen klarar du inte av bara att inse fakta.Tror faktiskt man kan tjäna grova pengar på att blanka aktien-bolaget då deras tid är uträknad.

    SvaraRadera
  7. HEJ MINA VÄNNER!

    Jag kkan vara mindre lyhörd emelllanåt och vi kan väl vara ense om att EpiCept blivit en såpa med ansiktslösa temparementsfulla inlevelser.
    Här uppe går jag på knock:
    Sverige och Tyskland verkar perfekta targets för en säljoffensiv av Ceplene. Därefter kommer land efter land efter i uppkörda spår---TURN AROUND VINKAAR NÅGONSTANS
    DÄR FRAMME!
    OCH AKTIEKURSEN SLÅR FRIVOLTER.

    thorwald

    Läs GruvGunnar---han får buketten denna dag.

    SvaraRadera