Populära inlägg

2012-02-21

Gravöl eller CHAMPAGNE?

Dags att börja skaka av sig vinterskruden. EpiCept har levt gatlopp. Aktiekurs: 1.50 skr/22 cent.
Börschattarnas baisse-signaturer har hamrat ned Epi-farkosten så att EPC T snart inte får synas överhuvudtaget, Wagner & Co får hudflänga EpiCepts VD Jack Talley hur mycket man vill.

Jag har predikat t å l a m o d e t s lov - och gör det igen.
AmiKet, den smärtstillande krämen, blir den trigger vän av fakta väntar på---och blodcancermedlet Ceplene kan inte förlora sin framtid och nollvärderas.
Tiden tickar till EpiCepts fördel.
Jag vet en som snart lägger skumpan på is;
Jack Talley. (SE BILD)

Thorwald

5 kommentarer:

  1. Jag är en av många som sett sitt surt förvärvade kapital minska för varje dag i 2 år, kanske man skall sälja nu för att få tillbaka en bråkdel av kapitalet?
    Om allt stod rätt till skulle det idag flera intressenter till detta bolag med dessa produkter snart framme på en jättemarknad! Vad kommer att hända?

    SvaraRadera
  2. Jag tror på dig thorwald, jag har satsat hela mitt kapital i epicept på dina kåserier och jadå, jag tror p vändning snart för av 400000:- satsat återstår knappt 60000.- , men jag litar på did.

    SvaraRadera
  3. Hej Du,


    Har man satsat 400 000:- på EpiCept så vore det intressant att veta n ä r.
    Osvikligen är det så här:
    1. Biotech är rena lotteriet om man satsar på forskningsresultat.
    Långsiktigt är honnörsordet, + hemläxa där flera vinklingar belyses, är livsviktiga ingredienser.
    Kanske är Du i tron att svammel och putslustigheter tyder på professionell kunskap. Icke så!
    Se på sign Brit, som häcklar och sågar så spånet yr omkring hans anonyma putslustighet! Har han ett enda sakligt skäl för allt han tillskriver Jack T?
    Icke!
    AmiKet och Ceplene - långsiktigt utfaller båda Men det tar tid och seriös hantering.
    Du nog allt detta eller hur?
    Thorwald

    SvaraRadera
  4. Risken för konkurs är överhängande , Det är ett gäng pajasar som styr Epicept därav värdet.Det är till och med så illa att även om Amiket skulle visa sig så bra som man tror tillika Ceplene så finns det tyvärr ingen som vill köpa in sig eller lösa ut det. varför ? jo det finns ingen som litar på bolaget alls. Har ochså satsat ca 400,000 med samma resultat som ovan nämnda .Ska faktiskt behålla mina aktier men bara för att kunna kvitta mot kapitalvinst ,och mitt enda hopp är att dom inte konkar förrän om 2 år.

    SvaraRadera
  5. Dyre vän (vänner) ----
    Jag har gett alls möjliga - till synes - och omöjliga kanaler.
    Man måste ibland vara trött och besviken. Då är konkurs
    gränslöst den yttersta domen.
    Men bapter eleven (11) - läs fall liknande EpiCepgt Corp. I USA är det ibland räddningen cför sönderskjutna aktieägares allt mer känslostyrda rop efter Liemanen
    Apropå EpiCeppt så finns inte bara Jack Talley---ledartrojkan kommer att styra upp och se längre än näsorna---
    Du blir en storvinnare om du går tilllbaka och ser vad
    dessa svartmålaNDE DESSA LIVETS SKUGGOR TISSLAR OCH TASSLAR OM. MEST FRUKTAR DE EPICEPT;S J a c k---POT MED GEOMBROTT FÖR BÅDE AmiKet och Ceplene.
    enligt avtal säkrade summor för Azixa---
    I Biotech är några års övertid helt OK---
    Konkurs!?
    Icke.

    SvaraRadera