Populära inlägg

2011-01-29

Wagner och knäppskallarna: Thorwald utmanar baisse-folket!




Den anonyma signaturen Wagner - nota bene! - på tyckarforumet Placera.nu, arrangör: Avanza Bank och rekordmånga chattare, är ett exempel på vad för sorts vedkapare som tillfredsställer sin elakhet med mobbarens ideal:
Flåsa fakta i nacken, elda på EpiCepts ledning som utmålas som i botten värdelösa pajaser.De bara snor pengar till egna fantasilöner.
Utnyttja en vacklande stigfinnare som saknade is i magen då hans aktietalanger
ej höll.
Kanske har Wagner förlorat flera gånger i EpiCept-papper. Tjatet om att vi som inte sågat av Epi-grenen vi sitter på, skall ha rätt, tyder på Förloraren som letar syndabockar.Min erfarenhet är dock, f ö, att anonyma krypskyttar är eko av andra i vad hård rak välgrundade fakta heter. Jag håller mig till 0 i innehav för jag inhämtar diverse intressanta uppslag i mitt Wallraffande jag iscensätter.

Senast i dag ser jag att Wagner nu tagit fram Redeyes Kims slarviga kommentarblog om EpiCept maj 2010: Kim har aldrig riktigt greppar fenomenet Epi;
Det unika företagets förutsätttningar att lyckas gäller två huvudspår: a) nå turnaround inom 2 år tack vare finansiering som överbryggar den avslutande perioden med förluster ---för att avlösas av vinster både avseende Ceplene och milstolpar;Förlustavdragen ger extra sköna juveler då man skattesummerar.
Och där finns för all del h e l a tiden uppköpsvarianten: Ett så lågt marknadsvärderat bolag hamnar förr eller senare på uppköparnas kandidatlista. Så är redan fallet med Epi!
Jag vet tillräckligt för att förutspå närtid som mycket dramatisk, men är fri från tryck att ens knysta därom., Dess Europagodkända läkemedel Ceplene--smärtbekämmparen NP-1---Azixas acceleration mot start av tredje steget mot ett godännande för omedelbar lansering på marknaden.Partneravtalet som nu ligger under advokaternas förgranskning och det testresultat som är på G. och som bekräftar fas 2 B och den hetaste partnern är väl insatt. Utan att ta ut något i förskott; NP 1 kommer snart i en PM.
---
Tålamod---ingen kan, vill eller bör lova på minuten vilken leverans som skall föra EpiCept till 13 kr.
Men det sker när som helst.I läkemedel är "snart" inte sällan inbegripet upp till en längre tid. Alla förnuftsstyrda röster vet detta på förekommen anledning.
De korrfel som gjort att 11 artiklar nu ligger hos Google:s spårhundar--de är bara vad jag erfarenhetmässigt vänta av Wagner & Co.
Jo, Wagnersyndromet domineras av allvafrliga störningar; Mindervärdeskomplex, brist på mod att fatta avgörande beslut och stå för dem. Orsak: W. är en stackars stämplad förlorare och hans darrande knän tar genast till flykten då larmet tjuter, Nyhet: aktien som han in maximum chattat kring, men äger bara ett fåtal av, hotar att huggas i bitar.Guldet glimmar. "Baisse, varför överger Du mig!?"
Not: Wagners, Phenix och och Pasquale kan ej sammanblands. P. skiljer jag från W & P:
När sprängkraften i EpiCept drar in som en frisk fläkt på Nasdaq och OMX Stockholm, ja då vet jag att Pasquale plockar fram högerkardan ur den extremt sönderbökade
högra byxfickan.
"Du hade fel i allt, Thorwald
men rätt ändå
Fan oxå! P."

EPI SKA GIVETVIS HA FINANSIERINGSFRÅGAN LÖST MEN DET KOMMER.

Thorwald

Mina teckningar visar på Baissefolkets trasa-sönder-dogm.

2 kommentarer:

  1. Folk har förlorat pengar, ett företag har tappat värde 80 procent, hur typ folk ni är, vågar 24 timmar sia om framtid och försäljningsprognoser, kan ni inte tänka bara innan ni skriver något vettigt eller bara vänta bokslutet,
    wagner och boarne varför ni drar inte i väg som kim , frihet och massa andra gjorde, kanske lättare ett liv utan epicept, jag litar inte på kaptan jack, litar på läkamedlet vars emea goddkänt.

    SvaraRadera
  2. Hej "biboren"!
    Kan tyckas så. "Vi stänger butiken, stänger ned tills vi har skriftligt på resultatet!"
    Motsatsen tillvad jag rekommenderar:
    Håll grytorna kokande med information så långt det kan överblickas.
    Jag har som Du kanske vet - ja, jag hasr gått hårt åt informations-
    biten i Terrytown.
    Förlorat pengar - det är ingen anledning för att sluta jaga fakta,
    och vad vet Du och jag - kanske där finns EpiCeptägare vars aktier sjunkit från 16 kr till 5 kr, men de har informationen öppen och ser långsiktigt. Nästa år kanske de är Vinnarna!
    Så man ska inte sluta andas för att båten läcker in vatten.
    Thorwald

    SvaraRadera